Pimp-my-broadband ( digi contest)

Hak cipta tak dipelihara.
P/s: Cerita ini hanya rekaan semata2, ada kena mengena dengan yang hidup(AKU)
tapi tidak bagi yang telah meninggal dunia. Sebarang kekurangan amat dikesali.

Cerita bermula di sini...#$!*&&^!

Hidupku ceria seperti biasa (Konon je)..


Kenapa?


Adanya...



"Si DIa"

He3...
Yang selalu menemaniku...
Menemaniku selalu...


Kat bawah bukti kegembiraan:


Gambar Bukti Gembira (BUKAN SCAM)








Tidakku tahu apa akan jadi dalam hidupku tanpa dirimu..
Engkaulah yang merapatkan jurangku dengan kawan2ku,

Di seluruh dunia..
Tak kira di US, China, India,Jepun ...
Hanya di depan pc...
Gembiranya diriku..


TAPi...



Kini..
KAU tiada....
dan selalu tiada...


ENtah apa,mengapa...
Entah bagaimana...
dan entah untuk siapa....
(Sekerat ayat dari subjek Mikroekonomi iaitu masalah asas ekonomi)

Engkau tiada,
Tiadalah lagi seri dalam hidup ini...
APA Yang tiada...

Tengok Bawah!!






(Tiada Sambungan Internet)


99 kali ku cuba masih tiada sambungan internet dalam 1 hari?


(Gambar Frust/kecewa)








Kisah Disebaliknya...



Oh, patutlah,bil tak bayar lagi...
3 bulan bertangguh2...
Patutlah...

Gambar...
Tak Boleh Ditunjukkan..

Malulah kalau Ditunjukkan,

(Tapi sebenarnya Tak ada Bukti Nak ditunjukkan..:) )

Tak pernah ada pun..(^_^)







Padan MUKA!


Bukan Muka Sesiapa Tapi AKU..




Tak penah ku sangka..Kan jadi begini.
Membuat kan ku ..menderita...
(Petikan lagu dari ..Err..Lupa pula..:) )


Bahagian Pemahaman Ayat Dalam Cerita:

(Sambungan internet = Si dia)


Harap maklum..
Sekian..
(^_^)


Untuk undi, Klik bawah:

http://www.pimpmybroadband.com.my/

P/s: Undi jangan tak undi..:)

1 Response:

mizz saifa said...

alahai sian kat dia.. tu la saper suruh tak bayar bil.. :p