Kisah seramku..

Akhirnya...Terhasil gak blog ni..(^_^)..

Erm...Buat first time, biar saya kongsi 2 pengalaman seram saya waktu kecil dulu..

Kisah pertama: Waktu Tidurku Diganggu?

~Malam tu saya n 1 family tidur kat ruang tamu yang boleh dikatakan agak luas..
Kecuali abang saya kalau tak silap kat bilik dia sendiri..
Saya tidur bersebelahan adik lelaki saya.
Tengah best tido tu tetiba terasa sesuatu yang berat menimpa saya..Agak sakit gak..
Saya buka mata dan dalam keadaan masih mengantuk, dan tengok...Ish..
Kaki adik saya ni yang menimpa badan saya rupanya..
Saya pun cepat2 alihkan kakinya dan baring semula..Rasa selesa balik.Tapi... Pap!!
Datang lagi kaki adik saya yang tengah tido ni menimpa saya.
Kali ni memang saya rasa dah geram n marah sikit..Mana tak nya, tengah best nak tido,
kaki dia ni je menimpa saya...Apa lagi, dalam keadaan duduk saya alihkan kaki dia.
Terasa beratnya...Tertiba saya terdengar orang ketawa di belakang saya..??
Hairan gak time tu..Toleh kat belakang, kiri kanan..Tak de apepun...
Disebabkan saya masih dalam keadaan separuh sedar(Dalam keadaan mengantuk),
saya tak berfikir panjang..Terus baring balik..Time tu cuma rasa nak tido je..
Dah baring tu, baru nak start sambung balik tido, pap!!! lagi sekali kaki adik saya menimpa saya...Kali ni dah kira agak sedar sikit n terasa marah dan dengan kasar saya alihkan kakinya.(Kesian adik,bukan dia sedar pun).Waktu tu dalam keadaan duduk gak..
Sebab, ntah lah..Tak berapa ingat, tapi memang seingat saya dalam keadaan duduk..
Pada masa yang sama juga ada lagi kedengaran orang tengah gelak2...
saya tengok kat ahli keluarga lain..Semua sleeping in beauty..He3..(maknanya tengah tido la)..Pandang lagi, ke kiri kanan,depan dan................BELAKANG!!!!
...
....
......
........
...........
................
.................
.......
......
........
...........
..........
.......
......
...







Pun takde ape2...Pelik betul..Waktu tu, macam2 dah saya fikir...
Takut dah time tu, apa lagi terus saya baring n sambung tido...
Takde pandang kiri kanan,depan belakang lagi dah...Hu3...Syukurlah...
tAK DE GANGGUAN LAGI LEPAS TU...aMAN DAMAI TIDO...
eSOK PAGI KALAU TAK silap, saya ada tanya adik saya samada dia sedar
x psal apa yang jadi malam tu...Dia lak nampak gaya macam tak tauu ape2...Blur...
Sampai ari ni, masih tinggal misteri!!

Siapa yang gelak2 tu ye?
N kenapa diorang gelak tiap kali saya alihkan kaki adik saya..

Wa'alluhualam..Kisah 2 nanti sambung...Tunggu ye..

0 Response: